دربازه بندر بن سلطان بیشتر بدانیم .
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

الحدث نیوز می افزاید: سالها طول کشید تا سلطان بن عبدالعزیز، بندر را رسما به فرزندی بپذیرد. این موضوع باعث اختلاف میان وی و هواداران و مخالفان در خاندان حاکم شد که با اعطای نقش به وی مخالف بودند اما نفوذ سیاسی و امنیتی اش به ویژه با حمایت آمریکا، باعث تثبیت جایگاه وی شد، چون بندر فرزند "دُردانه" آمریکا در عربستان سعودی محسوب می شود.   
 
بندر دارای همکاری مستحکم با سیا و جان مکین و جرج بوش پدر به عنوان شخصیتهای سرشناس نئومحافظه کار بوده و اصطلاحاً، "درِ کاخ سفید همواره به روی وی باز است".
 
بسیاری از اعضای خاندان حاکم آل سعود معتقدند که بندر برای آنها دام پهن کرده است. وی مغز متفکر جاسوسی و تروریسم در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس محسوب می شود، پشتیبان پنهان القاعده است و مانند آن دارای مذهب وهابی سلفی است.   
 
بندر به دست داشتن در ایجاد فتنه طایفه ای در عراق و ورود القاعده به آن، حمایت از گروههای وابسته به القاعده در سوریه مانند جبهه النصره، اعزام افراد مسلح به سوریه، همچنین پشتیبانی از افراد مسلح در لبنان، سومالی، لیبی و سودان نیز متهم است. 
 
به نوشته الحدث نیوز، بندر بازی پوکر را بسیار دوست دارد و از آنجا که دارای تابعیت آمریکایی نیز هست، هرگاه اراده کند برای تفریح و خوشگذرانی به آمریکا سفر می کند؛ اما بسیاری بر این باورند که علت خباثتی که در ذات وی نهفته نه فقط به سبب عقیده انحرافی سلفیت و نه تنها به خاطر ارتباط نزدیک با سازمان های جاسوسی آمریکا؛ بلکه پیش از هر چیز به سبب ناپاک بودن اصل و نسب اوست.
 
این گروه مقتقدند که حاکم واقعی در عربستان، بندر است چون هیچ تصمیم و اقدامی بدون موافقت و نظارت وی صورت نمی گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها